De avond voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van J Emmen - WaarBenJij.nu De avond voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van J Emmen - WaarBenJij.nu

De avond voor vertrek

Door: Jerin Emmen

Blijf op de hoogte en volg J

06 September 2012 | Nederland, Utrecht

Zo, de avond voor vertrek. Wat is de tijd snel gegaan! Waar deze datum ver weg leek, is het nu bijzonder dichtbij. Niet dat ik er tegenop kijk, integendeel zelfs.

Morgen vertrek ik naar St.Maarten met mijn medestagairs welke ik morgenochtend op Schiphol zal ontmoeten. De laatste puntjes op de I gezet en inmiddels al van veel mensen afscheid genomen.

Wat ik van deze reis ga verwachten? In ieder geval een hoop nieuwe indrukken, mensen ontmoeten, een totaal andere cultuur en manier van leven. Het wordt zonder twijfel een mooie tijd wat een mooi vooruitzicht is.

Van de komende tijd zal ik proberen af en toe foto’s en verhalen hier te plaatsen, om jullie ook op de hoogte te houden.

Tot ziens!

  • 06 September 2012 - 23:33

    Pappie:

    Goed begin van je reisverslag. We hopen dat je t heel goed gaat maken daar overzee. Tot straks op Schiphol

  • 07 September 2012 - 11:38

    Michelle:

    Mooie gesproken bro! Ik kijk reikhalzend uit naar je eerste foto's en verhalen!! Good luck met alles en geniet ervan XX

  • 07 September 2012 - 11:40

    Otto:

    Hoi Jerin van harte gefeliciteerd en heel veel plezier op het eiland pas op voor die mooie donkere dames voor je het weet ben je getrouwd en moet je de rest van j leven op dat eiland blijven.

    Groetjes Otto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

J

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 4123

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 10 Februari 2013

Stage St. Maarten

Landen bezocht: