Stage St. Maarten - Reisverslagen van J Emmen - WaarBenJij.nu Stage St. Maarten - Reisverslagen van J Emmen - WaarBenJij.nu
Stage St. Maarten

Op 7 september is het zo ver; dan vertrek ik voor stage 5 maanden naar St. Maarten! Om 8.40 zal ik daarheen vliegen, ook wel spannend als je nog nooit gevlogen hebt. Op Schiphol zal ik tevens mijn 2 medestagairs ontmoeten waarmee ik komende 5 maanden moet doorbrengen.

Op St. Maarten zal ik voor een ingenieursbedrijf stage gaan lopen, zowel op kantoor als op de werkplaats. Het lijkt me superuitdagend en heb er nu al zin in!

Daarnaast heb ik natuurlijk vele avonden en weekenden vrij om maar te doen wat er op het pad komt, zoals naburige eilanden bezoeken, duiken, uitgaan etc. Concrete plannen zijn er nog niet, behalve dat het een mooie tijd wordt!

Veel mensen vroegen zich af wat ik nu precies ga doen en wat de plannen zijn, daarom heb ik besloten een weblog te maken.

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Update 3; Weer terug! Terugblik afgelopen maanden

03 December 2012

Update Nr 2

12 Oktober 2012

Update Nr 1, maand 1 op St. Maarten

06 September 2012

De avond voor vertrek
J

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4125

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 10 Februari 2013

Stage St. Maarten

Landen bezocht: